2021 YAZ DÖNEMİ FİİLİ STAJ'A BAŞLAMA TARİHLERİ |
DÖNEM |
STAJ'A BAŞLAMA TARİHİ |
STAJ EVRAKLARINI ÖĞRENCİ İŞLERİNE TESLİM TARİHİ |
TEMMUZ |
5 Temmuz 2021 |
01/06/2021 - 20/06/2021 |
AĞUSTOS |
02 Ağustos 2021 |
01/07/2021 - 20/07/2021 |
|
|
|
1- Staj evrakları, Staj defterinin içerisindedir. |
2- Staj defterini Adana Meslek Yüksekokulunun web sayfasından indirebilir ya da |
A blok'un altındaki fotokopiciden temin edebilirsiniz. |
3- Staj defterinin içerisindeki belgelerden; |
* Staj Başvuru Belgesindeki bilgiler (staj yapacak olan öğrenciye ve staj yapılacak |
işyerine ait tüm bilgiler) doldurulduktan sonra öğrenci tarafından imzalanacak. |
* İşyeri Staj Kabul Belgesindeki ilgili yerler öğrenci ve işyeri tarafından doldurulduktan |
sonra İşyerine kaşeletilip imzalatılacak; ayrıca bu belgedeki Okul-Sanayi Koordinatörü |
kısmı bölüm başkanına veya danışman hocaya imzalatılacaktır. |
* Staj Ücretlerine İşsizlik Fonu Katkısı Bilgi Formunu; Öğrencinin staj yaptığı işyeri; |
öğrenciye ücret ödeyecekse, işyerine ait bilgileri işyeri tarafından doldurulacak. İşyeri |
ödeme yapmayacaksa bu belge doldurulmayacak, öğrenci işlerine teslim edilmeyecek. |
4- Öğrenci SGK'lı olarak bir işyerinde çalışıyorsa ve stajınıda çalıştığı işyerinde yapacaksa |
Bölüm başkanı veya danışman hocasıyla görüştükten sonra, uygun görülmesi halinde |
yukarıdaki belgeleri doldurmasına gerek yoktur. Sadece staj defterini dolduracaktır. |
5- Staj sırasında olası bir İŞ KAZASI durumunda okulumuza bilgi verilmesi zorunludur. |
|
|
|
Stajla ilgili Öğrenci İşlerinin Sorumluluğu sadece S.G.K giriş ve çıkış işlemlerini |
yapmaktır. |
|
Stajla ilgi diğer sorularınızı DANIŞMAN HOCALARINIZ ile görüşebilirsiniz. |